فروشگاه تی جی بازار

پشتیبانی واتساپ

همه ی مقالات

بررسی تخصصی هارد اکسترنال ای دیتا HD830 از زبان PCMag
بررسی تخصصی هارد اکسترنال ای دیتا HD830 از زبان PCMag
نویسنده: یاسر دهقان
تاریخ انتشار 14 آبان 1402

هارد اکسترنال ای دیتا HD830 یک هارد با ابهت است که ایمنی بالایی دارد و با بدنه‌ی مقاوم و سرسختش، بسیار مقرون به صرفه است.

ویژگی‌های مثبت هارد اکسترنال HD830 ای دیتا :

  • داشتن استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار
  • بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه
  • قیمت مناسب به نسبت ظرفیت و کیفیت ساخت
  • عرضه شده در دو رنگ

یک نفر عکاسی و فیلمبرداری می‌کند، شخص دیگری نقشه‌های کامپیوتری را به سر ساختمان می‌برد و کسی هم صرفا به دنبال هاردی می‌گردد که در برابر ناملایمات و اتفاقات روزمره مقاوم باشد. نیاز هرکس به یک هارد اکسترنال مقاوم و تنومند، با دیگری متفاوت است. با در نظر گرفتن این نکته، شاید تصور کنید که باید پول بیشتری نسبت به قیمت هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD830 بپردازید. مقاومت در برابر ضربات، تنها یک بخش ماجراست.

هارد اکسترنال HD830 ای دیتابا ظاهری چغر

طراحی هارد اکسترنال HD830 ای دیتا شکل و شمایلی صنعتی را تداعی می‌کند. این هارد در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده است. بدنه‌ی استیل و سیلیکونی آن، ابعادی معادل 14 سانتی‌متر طول، حدود 10 سانتی‌متر عرض و 33 میلی‌متر ضخامت دارد و مشابه هارد درایو 2.5 اینچی لپ‌تاپ است. این اندازه، این هارد ADATA را کوچک‌تر از برخی دیگر از هاردهای اکسترنال ضد ضربه می‌کند. با این حال، نسبت به بهترین مدل‌های موجود در بازار، کمی بزرگ‌تر است.

وزن هارد اکسترنال HD830 بستگی به ظرفیت آن دارد. وزن مدل 2 ترابایتی، 510 گرم است و ظرفیت‌های 4 و 5 ترابایتی، تقریبا 600 گرم وزن دارند. این مقدار وزن نسبت به چند مدل انگشت‌شمار دیگر کمی سنگین‌تر است. اما آیا این وزن بیشتر، به دلیل حفاظت بیشتر از هارد اکسترنال است؟ ما علاوه بر بنچمارک‌های معمول، این هارد را در معرض شرایط مختلفی قرار دادیم تا قدرت آن را بسنجیم. پس بی‌معطلی به سراغ این آزمایش‌ها می‌رویم.

هارددیسک اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 2 ترابایت

هارددیسک اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 2 ترابایت

5,200,000

تومان

خرید کالا

دیدگاه و نظرات کاربران